Author Topic: probleem om naar mijn 'defaultstand'terug te keren  (Read 231 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frank

• Newbie
  • *
    • View Profile
probleem om naar mijn 'defaultstand'terug te keren
« on: August 08, 2020, 04:11:14 PM »
Ik heb, in een poging wat dingen uit te proberen, in de rechterbalk onderaan van het scherm met de horoscooptekening ergens op geklikt, waardoor ik nu een scherm krijg waarin de aspectentabel van Zon tot en met MC leeg blijft.
Onder de horoscoopafbeelding staat nu : all-asp.pa1 default.pa2 default.orb frank alles 1.orb2 prive.db (prive.db is een bepaalde map).
Het is me onmogelijk naar de gewone 'basis''stand terug te keren, een soort reset toe te passen.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
groeten, Frank

Jean

• Administrator
  • Full Member
    • View Profile
Re: probleem om naar mijn 'defaultstand'terug te keren
« Reply #1 on: August 08, 2020, 04:48:41 PM »
Je kan een reset doen met Bestand - Herstel. Dan wordt pd herstart met alle standaard instellingen.

Maar als er geen aspecten zijn kan dat liggen aan de instellingen in opties - planeten / aspecten (bij jou all-asp.pa1) of in opties - orbs (bij jou default.orb), je zou daar eens kunnen kijken of je wat vreemds ziet. Het zou uit moeten zien zoals op de plaatjes.

De icoontjes waarmee je snel van instelling kan wisselen kan je natuurlijk ook proberen, maar bij genoemde opties zie je ook welke waardes dat zijn, als daar planeten ontbreken. Zie ook de help aldaar.
Greetings from Groningen Netherlands <)))><.`.><(((>